Sözleşmeler
TARAFLAR
İnka Tescil - İnternet
Hizmetleri
Sözleşmenin bundan sonraki bölümünde kısaca "Firmamızın" olarak
anılacaktır.
Adres: Çakmak Mah.Saatçi Sok. No:22/2 Ümraniye ISTANBUL
Müşteri: Bu sözleşmeyi,
Firmamızın online hosting satış bölümünde yapacağı başvuru esnasında onaylayan şahıs veya kurum.
SÖZLEŞMENİN YÜRÜRLÜĞE GİRİŞİ VE
SÜRESİ
Müşteri'nin Firmamızın web sitesinden yapacağı online başvuru ile sözleşme
yürürlüğe girer. Sözleşme süresizdir.
BİLDİRİMLER
Firmamızın, müşteriye
yapacağı her türlü bildirim için, öncelikle müşterinin kayıt işlemi esnasında bildirdiği e-posta
adresini kullanacaktır. Bu adresin geçerli bir adres olması konusundaki sorumluluk müşteriye aittir.
Müşteri online kayıt esnasında ve/veya daha sonra Firmamızın'ma bildireceği bilgilerin doğru
ve güncel olduğunu beyan eder. Firmamızın müşteri tarafından bildirilen bilgilerin yanlış, eksik veya
güncel olmamasından dolayı meydana gelecek aksaklık ve zararlardan dolayı, müşteri Firmamıza hiçbir
zarar tazmini talebinde bulunmayacağını peşinen kabul eder.
Firmamızın'nun SAĞLAYACAĞI
SERVİSLER
Firmamızın, müşterinin online başvuru esnasında bildirdiği servislerin kendi
sisteminde kurulumunu gerçekleştirir, ilgili ücretlerin kredi kartından veya havale yolu peşin
tahsilatını takiben, müşterinin servislerini kullanıma açar ve müşteriyi bilgilendirir.
ÜCRETLER VE ÖDEME
Müşteri,
Firmamızın hosting servisleri ile ilgili kullanım ücretlerini ve ilgili vergileri (kullanılan servis
içeriğine bağlı olarak) ödemeyi kabul eder. Ücretler, her kullanım dönemi başında peşin olarak tahsil
edilecektir.
Firmamızın, servis ücretlerini, müşteriye sözleşme anında yazılı doküman, web
sayfası veya e-posta yolu ile bildirmektedir. Firmamızın her türlü servis ücretlendirmesi ile ilgili
düzenleme yapma hakkını saklı tutar. Servis ücretlerinde gelecekte meydana gelebilecek değişiklikler,
Firmamızın web sitesi ve/veya e-posta yolu ile müşteriye bildirilecektir. Müşterinin Firmamızın
servislerini kullanmaya devam etmesi, yürürlükteki sözleşme şartlarını ve geçerli ücret tarifesi
üzerinden ödeme yapmayı kabul ettiğini belirtir.
Müşteri sözleşmeyi dilediği anda, aylık hesap planlarında 5 işgünü önceden, yıllık hesap
planlarında 15 işgünü önceden haber vermek şartı ile, Firmamızın'ma yapacağı yazılı başvuru (posta,
e-posta) yada müşteri paneli yolu ile sonlandırabilir. Bu durumda, Firmamızın, müşterinin içinde
bulunduğu kullanım dönemini takip eden dönem için yenileme işlemi yapmayacaktır. Sözleşmenin sona erdiği
tarihte, müşterinin Firmamızın'ma olan borçları, sonlanma tarihinde kredi kartı hesabından tahsil
edilecektir. Sözleşmenin müşteri tarafından sonlandırılması durumunda,
müşteriye ait Firmamızın'da
bulundurulan hizmete ait bütün kayıtlar silinecektir.
Müşteri, sözleşmenin yürürlükte kaldığı
süre boyunca, Firmamıza tahsilat için bildirdiği kredi kartı bilgilerinin güncelliğinden sorumludur.
Müşteri, kredi kartının son kullanma tarihinin değişmesi durumunda, bu bilgiyi Firmamızın'ma
iletecektir.
Firmamızın, müşterinin kredi kartı hesabından tahsilat gerçekleştirilememesi
durumunda, müşterinin ilgili servislerini askıya alma veya sözleşmeyi tamamen sonlandırma hakkını saklı
tutar.
Firmamızın, müşterinin tercih ettiği durumlarda yada talebi üzerine, servislerin bağlı
bulunduğu alan adı ile ilgili yenileme işlemlerini gerçekleştirerek, ilgili ücretlerin tahsilatını kredi
kartı hesabından gerçekleştirecektir.
Firmamızın SINIRLI SORUMLULUĞU
Firmamızın
MÜŞTERİYE SAĞLANAN SERVİSLERİN SÜREKLİLİĞİNİN SAĞLANMASI İÇİN GEREKLİ ÇABAYI SARF EDECEKTİR. BUNUNLA
BERABER, Firmamızın SERVİSLERİN MÜŞTERİNİN İHTİYAÇLARINI TAM OLARAK KARŞILAYACAĞINI,
KESİNTİSİZLİĞİNİ, HATASIZLIĞINI VE GÜVENİLİRLİK SEVİYESİNİ GARANTİ ETMEZ. MÜŞTERİNİN BU SÖZLEŞME
KAPSAMINDA SAĞLANAN HERHANGİ BİR SERVİSİN KULLANIMINDAN VE/VEYA KULLANILAMAMASINDAN DOLAYI
OLUŞABİLECEK DİREKT VE/VEYA DOLAYLI ZARARLARINDA Firmamızın SORUMLULUĞU, EN FAZLA SAĞLANAN
SERVİSLERİN TOPLAM BEDELİ KADAR OLABİLİR.
Firmamızın KAYITLARININ GEÇERLİLİĞİ
Aksi belirtilen durumlar hariç, müşterinin yapacağı online işlemler ile ilgili olarak, Firmamızın
kayıtları geçerli sayılacaktır.
MÜŞTERİ'NİN HAKLARININ DEVRİ
Müşteri, bu sözleşme kapsamındaki servislerini müşteri panelinden Firmamızın onayı olmadan
devredebilir.Devir işleminden kaynaklanabilecek anlaşmazlıklardan Firmamızın hiçbir şekilde sorumlu
değildir.
SÖZLEŞMENİN SONLANMASI
Firmamızın,
müşteriye 5 işgünü önceden yazılı bildirim yaparak, bu sözleşmeyi sebep göstermeden sonlandırabilir.
Bu durumda, müşterinin Firmamızın'ma ödemesini önceden gerçekleştirdiği, ancak kullanımı
gerçekleşmeyen servislerle ilgili ücretler, müşteriye iade edilir.
Müşterinin bu sözleşmede veya
Firmamızın Servis Kullanım Şartlarında belirtilen şartları ihlal etmesi durumunda, Firmamızın, müşteriye
sağlanan servisleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda,
müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
Müşterinin kredi kartından
servislerle ilgili tahsilatların gerçekleştirilememesi durumunda, Firmamız sözleşmeyi sonlandırabilir.
Bu durumda, müşterinin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.
Müşteri sözleşmeyi
dilediği anda, 5 işgünü önceden haber vermek şartı ile, Firmamızın'ma yapacağı yazılı başvuru (posta,
e-posta) yolu ile sonlandırabilir.
SERVİS KULLANIM ŞARTLARININ KABULÜ
Müşteri, bu sözleşmeyi onaylayarak, yürürlükteki "Firmamızın Servis Kullanım Şartları"nı kabul
etmiştir. "Firmamızın Servis Kullanım Şartları"nın geçerli hali, Firmamızın hizmet sözlesmesi
web sayfasında yayınlanmaktadır.
ONLINE SÖZLEŞMENİN GEÇERLİLİĞİ
Müşterinin online başvurusu esnasında onayladığı bu sözleşmede zaman içerisinde gerçekleşecek
değişiklikler, Firmamızın http://www.inkatescil.com.tr adresine sahip web sitesinde yayınlanarak ve/veya
e-posta yolu ile müşteriye bildirilecektir. Müşteri, Firmamızın servislerini kullanmaya devam ederek,
yürürlükteki sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılacaktır.
UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
İşbu
sözleşmeden kaynaklanacak olan her türlü uyuşmazlığın çözümünde Yerel Mahkemeler yetkilidir.